camoneiel *har født* Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt samme smykke som Mette Marit har, og som symboliserer barna hennes? Jeg venter jente nr 4 og har sånn lyst på et med 4 jenter på. Tror det blir kjempestilig )
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Jeg har sagt jeg ønsker meg d av samboer i fødselsgave og tror jeg får det. Vet de har det på Carell i tønsberg. Nå vet ikke jeg hvor du bor da. Men er skikkelig stilig altså!
$ilje Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 De heter englebarn og selges hos de fleste gullsmeder,mitt kostet ca. 200,-.
camoneiel *har født* Skrevet 26. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2007 Bor ikke så veldig sentralt kan du si, så jeg trenger nok en nettbutikk for å få tak i smykket. Har noen av dere en link til meg kansje?
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 www.oleaas.no englebarn fra christoffersens. koster 195,- per stykk. fåes i blank\rosa\blått. kjede kommer i tilleg til prisen.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 leiter å leiter, men fin dei ikkje inne på sia
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 anbefaler deg å kjøpe det ekte englebarn smykket fremfor etterlignin gen. det ekte er mye dyrere, ca 1500,2000 pr barn, men det er sinnsykt mye finere og med diamanter. fåes i hvitt gull og i gult gull. har ønsket meg det i fødselsgave og vet at jeg får det:=) det er bare rålekkert:=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå