silhah og emilie Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 det er fortsatt plass til 5 stk til på julebordet den 8 november på frati...kom igjen å meld dere på, bare å gå inn på treff siden for trondheim:) må vite hva dere evt vil spise innen 1.des da:) dette blir gøøøy
Northernlights Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Og noen lever i fortiden ..hihi Kunne gjerne kommet, men ,,,
silhah og emilie Skrevet 26. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2007 hehe 8 desember ja så klart:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå