Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 body, stømpebukse, strikkesokker, bukse,kjeledress, lue og votter? hun sover i pose med lammeskin....bor på vestlandet
Twins i magen <3 Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Vil tro det er mer enn nok... når det var 5 minusgrader her hvor jeg bor hadde jeg på mini ullbody, strømpebukse, bukse, ullgenser, strikkejakke, lue m/hals og votter, og han lå i skinnpos. Helsesøster mente jeg kunne droppe ullgenseren faktisk...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 hehe..oki takk for svar. Var ute å kjennte på henne i sted og synest hun var så kald i fjeset...men regner med hun hadde grene hadde hun blitt for kald.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Mini ligger i en Odenwälder dunpose når vi er på tur. Da har han på seg ullbody, ullstrømpebukse og en joggedress. Også ei god lue på. Da hender det til og med at han er svett når vi tar ham opp! Viktig å ikke kle på dem for mye heller. Nå skal det sies at vi sjelden er ute mer enn 30-45 min på vinterstid.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Jeg var ute i dag, ca 0 grader. Mini hadde på seg body, bomullsgenser og strømpebukse, dress og ned i ullpose. HS har sagt i barselgruppen at babyene kan ha et lag mer klær enn mammaen også ned i ullpose, etc. Selv om de er kalde i ansiktet så tror jeg man best sjekker om de er varme ved å kjenne på babyen i nakken. Hvis de er klamme kan det være tegn på at de fryser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå