Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe endelig. er 25 uker og har ikke kjent antydninger til kåthet siden jeg ble gravid!!! nå sitter jeg her sinnsykt kåt og samboer jobber kvelden!!! noen som vil hjelpe meg litt med noen veldig opphissende sider eller historier de vil fortelle meg? herregud dette er deilig!!!hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha! Jeg også! Kasta meg over samboeren min med en gang jeg våkna i dag!!! Har ikke hatt det sånn på 1,5 år! Digg!!!

Skrevet

er det virkelig ingen flere kåte her??? jeg kjenner det dirrer i underlivet hele tiden av kåthet:) det er jo helt fantastisk. herlig å dele det med dere også, kjenner jeg blir veldig kåt av det:) noen som blir kåte av dette? 2 timer til sambo kommer hjem, og da skal jeg ha noe godt inni meg ja:)

Skrevet

Hehe.... :)

Jeg har sånn kåthet som er av og på jeg! ;) Noen ganger frister det ikke i det hele tatt, mens andre ganger så dirrer det sånn i underlivet at jeg neste ikke vel hva jeg skal gjøre! ;) hehe...... Har spesielt lyst når man ikke kan få det! ;) Nå som mannen min er på jobb hele kvelden! ;) hehe... Takk gud for vibratoren! ;) tihi!! ;)

Skrevet

heldige deg som har vibrator, jeg har ikke det jeg:( skulle gjerne hatt det på klitoris nå kjenner jeg. det hadde vært sinnsykt. jeg vet isåfall hva jeg skal gjøre når han kommer hjem. han kommer til å få sjokk!

Skrevet

har du ikke vibrator så dur du bruke hånda da vettu! ;) hehe... ;)

Man tager det man haver! ;) tihi!!! ;)

Skrevet

Sånn har jeg oxo hatt det og nå er jeg plutselig veldig kåt..

Jeg er 20 + 5 da..

Bare så kjipt jeg trur jeg har en liten soppinfeksjon..

Og da er det vel ikke noe særlig å ha sex?

Skrevet

YES takk og lov,da er det håp!!!!!!!!!!!!!! HAr ikke hatt sexlyst siden jeg ble gravid,å tenker HERREGUUD ska æ virkelig itj få pult mæ fyrri mai næste år......MEEEEEN nå fatte æ nytt håp,og det gjør helt sikkert sambo og når æ kan fortæll at DEN KAN KOM TEBAKE SNAAART!!

Skrevet

hehe ja her begynte lysten å komme sakte tilbake i natt. jeg gjorde ingenting med det da men nå som sambi er borte hele dagen og kvelden så er jeg sinnsykt kåt. jeg har prøvd ALT i dag tror jeg. hehe. tror jeg aldri har fingre så mye før, og 5 min etter jeg er ferdig er jeg like kåt igjen. sambo kommer hjem 22 og da vet jeg hva jeg skal gjøre:)

Skrevet

Prøv dusjen,kjempe deilig når du ikke har noe`/noen til å hjelpe deg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...