Gå til innhold

Middagstips??

Engel, skatt og lite frø.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om det er mandag, blir det taco :)

er så lenge siden vi har spist det ;)

Skrevet

Lapskaus?

Pannekaker?

Pølse og ships?

Blomkålsuppe og brød?

Spaghetti?

Kjøttkak i brun saus?

Blodpudding?

Kalkun?

Sodd?

Pizza?

Kylling?

Fiskepinner?

Fiskbolla i hvit saus?

Tomatsuppe og brød?

Karbonader og egg?

Hamburger?

Skrevet

Jeg er dødssulten, men ingen matlyst. Ikke no som frister her om dagen... Har lyst på noe næringsrikt...

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

I dag blir det hommus her i hjemme. Med pitabrød og hot mangopickles. Kanskje ikke så bra for halsbrannen, men veldig godt :)

Skrevet

Hva er Hommus?

Skrevet

Vi skal ha fiskeboller i hvit saus, bacon og gulerot + terteskjell til meg, poteter til sambo. Det er nam.

Har kartlagt middagen frem til og med torsdag (planlegger aldri fredagen, for da kjøper vi akkurat det vi har lyst på, og blir som oftest noe god kose-mat..)

Men i morgen er det kylling, salat og ovnsstekte poteter, onsdag blir det grønnsaksgryte og torsdag blir det fiskepudding med poteter og rå gulrot.

Skrevet

Ukens meny:

Mandag: Fiskekaker med potet og raspa gulrøtter

Tirsdag: Kjøttkaker med ertestuing

Onsdag: Fiskegrateng

Torsdag: Pølsegrateng

Skrevet

Her har vi spist deilig tagliatelle med saus av kyllingfilet i biter, loek, groenn og roed paprika, purre, squash og spinat, med litt burritos-kryddermix, oerlitt tomatpuré og floete. Ble skikkelig godt!

Skrevet

Vi skal ha hjemmelagde medisterkaker i brun saus, med poteter og surkål. Tar jula litt på forskudd!

Skrevet

baconsnacks med bakt poet, kryddersmør,paprika,mais, saus eller annet godt (dilla på bakt potet)

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Hommus er en arabisk rett laget av kikerter, tahini (som er en sesampure, men kan evt erstattes med sesamfrø), sitronsaft, hvitløk og olivenolje. Alt moses og blandes sammen. Skal ikke varmes. Spises med varme pitabrød og jeg syns det er godt med mangopickles til.

Veldig sunt og godt :)

Skrevet

I dag blir det restenene av middagen fra i går.. Som var sånn tyvstart på jula, med pinnekjøtt, medisterkaker, poteter, kålrabistappe, surkål og sky.. Mmmmmm.. Gleder meg sinnsykt til middag!!!! :)

Skrevet

ostesnitsel med remulade ,salat og kokt potet.. mmmmm

Skrevet

i dg var vi i bursdag og fikk pølse i brød. i mrgen blir det fiskeboller, på onsdag blir det kjøttboller, torsdag komler og fredag pølse og spagetti.

lørdag blir det pizza bagetter

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...