Julispire! Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Hei, Lurer på når jeg kommer til å bli gravid, å få barn?.. (Og evt. kjønn om det er mulig å se det?) Jeg er født 02.10.84, og min kjære er født 31.03.79. På forhånd tusen takk! =)
Gjest Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Jeg vet ikke om du har begynt å prøve. Hvis ikke så tror jeg det ligger inn i fremtiden. Når litt vanskelig å si, fra et år til et par år. Jeg ser det vil komme, men antall klarer jeg ikke å få et godt bilde på.
Julispire! Skrevet 26. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2007 Tusen takk, Mathilde! Har ikke begynt prøving enda nei, så du har helt rett! Tenker på å starte å prøve til sommeren, ser du om det blir så vi gjør det?.. Du ser vel ikke noe kjønn gjør du det?.. Er så nyskjerrig!
Gjest Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Hei. Bare spør igjen når det nærmer seg. Det er fullt mulig at dere starter til sommeren. Og det har jeg en god følelse på. Kjønn litt vanskelig å se
Julispire! Skrevet 26. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2007 Den er greit ja! Tusen takk for at du tok deg tid til å svare, og ha en fin kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå