Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Jeg har en gutt på 7 uker som er så surklete og har vært det siden vi kom hjem fra klinikken. Men har utviklet seg til rennende nese (til tider litt tett) nyser av og til og små hoster. Har ikke hatt feber og er strålende humør. Har og sett at han av og til plutselig blir rød rundt øynene. Var på 6ukers kontroll og legen da kunne ikke se noe tegn til sykdom for han virket flott form men han hørte jo at han var surklete og sa at jeg fikk bare se det ann. Var også hos min mor fra lørdag til søndag vel og merke virket surklingen bedre, helt til meg og samboer kom til han igjen. Da begynte han etter litt å bli surklete igjen og da vi kom hjem ble det enda verre. Jeg hadde selv som barneallergi og mamma har allergi. Kan det være at småen reagerer på hunden? Hva kan jeg gjøre for å finne det ut? Har hørt at de ikke tester allergi før barnet er tre år. Tar i mot alt av tips og råd vil ikke at gutten skal være plaget på noen måter:o(
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 høres jo ut som om han er allergisk.. han har tegnene på det.. og siden han ble bedre da dere var hos moren din, regner med at hun ikke har hund, og ble værre igjen da han kom hjem kan det jo være hunden han reagerer på.. vet ikke hvordan man skal finne ut av dette, utenom at dere kanskje lar hunden være ute fra huset en stund eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå