Gå til innhold

Vask av ulldyna i voksiposen..hjelp:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betyr det når det står en P på vaskeanvisninga?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er en ring med en P inni betyr det at den må renses.

Men jeg har da vasket min ulldyne hjemme... på ullvask 30 grader. Ta en titt på voksi sine sider og se hva de anbefaler.

Skrevet

Ok, takk for svar:) Det er en ring med en P inni ja..skal sjekke på voksi sine sider:)

Skrevet

det står på lappen i min ulldyne at den skal vaskes på 30* første gangen fordi det er 10%krymp så den passer i posen:)

Skrevet

Ja for jeg mente at det sto i min at den kan vaskes på 30 grader (den er i bhg så jeg får ikke sjekket) Derfor henviste jeg til voksi sine sider, tenkte det kanskje sto litt mer der.

Skrevet

Ok:) Har lånt voksiposen hos samboern til søstra mi, så posen er vel 6 år gammel eller noe sånn..står ikke så mye annet enn den P-en..Men på voksi sin side står det at man kan vaske dyna på ullprogram eller håndvask i maskin..så prøver det da:) Vil jo ikke ødelegge den siden den er lånt:)

Skrevet

Det har sikkert noe med at vaskemaskinene i dag er mye bedre og vasker mer skånsomt enn før. Ulldyna er o den samme så det går sikker helt fint å ta den i maskinen på en 30 grader ullvask eller en håndvask 30 grader. Bare husk at ull ikke tåler store temeratur svingninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...