Gjest Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 hei, er det mulig og få smerter i underlivet/livmoren, før man egentelig skal ha mensen? har hatt det i to uker nå og skal ikke ha mensen før om en uke. har to barn fra før, men kan ikke huske at jeg hadde noen smerter så tidlig i eventuelt svangerskap.
Babyønske �� Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Hvis du har kjent det i to uker, og skal ha mensen om en uke er det nok for tidlig til at det kan være pga graviditet. Det er jo bare en uke siden eggløsning i såfall. Så det må nok være av andre grunner du har vondt
Duracella Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Jeg merket at jeg var øm i livmoren ca fire, fem dager etter eggløsning. Begynte straks å mistenke graviditet, for jeg hadde jo tross alt sluttet med prevensjon og planlagt å bli gravid. Det ble lenge å vente på å kunne teste da!!! Men resultatet ble positivt. Hadde nok ikke lagt merke til ømheten hvis ikke toåringen min hadde hoppet på magen min, da.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 høres rimelig ut, synes også det var ganske tidlig, har jo ikke direkte vondt, men sånne murringer, som kraftige mens smerter
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Jeg har med begge mine svangerskap kjent stikkesmerter, med første viste jeg jo ikke hva jeg skulle kjenne etter så viste jo ikke at det var pga jeg var gravid jeg hadde de stikk smertene, men dette svangerskapet så hadde jeg stikksmerter og skikkelig oppblåst mage så tok en test og den var ikke til og ta feil av.. Jeg må da ha vært ca 3 uker på vei når jeg tok den testen...
Gjest Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 kan jo være det...jeg hadde ingen symptomer denne gang bortsett fra mensen som uteble oppdaget det da jeg var 11 uker på vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå