Gunner Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Satt på bussen ista, hvor en dame med barnevogn kom på bussen.. Babyen lå stille og fredelig i vogna, tror den sov, fordi den gråt ikke eller noe, men når bussen begynte å kjøre, så vugga dama barnevogna så kraftig =/ Da hun hadde gjort dette en liten stund begynte babyen å gråte! Lurer bare på om det er sånn man gjør ? Skal man riste i stykker barnevogna når det virker som at den lille babyen sover? Ble litt forskrekka av det jeg =/
Gjest Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Huffda... Nei, jeg tror ikke det er riktig. Da her jeg i tilfelle alltid gjort feil ;-) Når det er stille i vogna ser jeg ikke noe poeng i å vugge på den. Men nå skal det sies at jeg har tatt meg selv i å stå og trille på vogna selv om Emilie er stille eller selv om den er tom.... Pinlig, ja! Jeg gjorde det igjen i helga. Vi stod ute i hagen og pratet med noen naboer. Prinsessa satt fornøyd på armen til naboen mens jeg stod og trilla vogna frem og tilbake av gammel vane.... Det er flaut når du plutselig skjønner hva du driver med. Men ikke så hardt at babyen våkner. Da må jo poenget være borte...
Gunner Skrevet 26. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2007 Jaa, men hu rugga på barnevogna såå kraftig at babyen våkna =O syns nå det var litt merkelig =/
Gjest ->>- Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Jeg håper spørsmålet er retorisk og at du ikke oppriktig lurer på om du skal riste barnevognen så hardt du kan dersom ungen sover. Motivasjonen til en berte på bussen din vet jeg selvsagt ingenting om.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 herregud hørtes helt sykt ut.. kanskje hun ville at alle i bussen skulle få med seg at hun hadde unge??? oppmerksomhetssyk rett og slett??? som enkelte her inne er...jeg ville aldri gjort noe slikt. hadde ungen sovet hadde jeg nyti den stunda!!!
Gunner Skrevet 26. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2007 Ja, hun var ganske ung i tillegg, så jeg blei egentlig litt redd for ungen jeg.. Den lå jo å sov virka det som, men hu tok helt av og rugga SKIKKELIG på barnevogna =/ Hørte nesten at fjærene i vogna ga fra seg lyd da hu vugga =/
Gunner Skrevet 26. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 26. november 2007 Nei nei, lurer ikke på det på den måten =P men babyen sov jo, hun burde kanskje ikke vugga så hardt i vogna=/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå