Gå til innhold

Lettere overrassket!...

BarniHodet og enihverarmkrok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min kom hjem naa kl 14 for aa spise middag. Vi snakka om aa anskaffe oss privat helseforsikring (spania), og han begynte aa nevne alle typer spesialister vi fikk lettere adgang paa da, bl.a. gynekolog og jordmor... Saa sa jeg "men det trenger vi da ikke paa mange aar enda"."Mange aar?? Som du overdriver!" sa han da. "Det er jammen ikke lenge til, skal jeg si deg!" Jeg ble helt paff og skjoente ingenting. Han sa han hadde lyst paa barn, og lurte paa om jeg ikke var klar over det. Og sa han faar mer og mer lyst for hver dag som gaar, men jeg maa bare faa meg skikkelig jobb foerst. Utrolig. Tror jeg maa faa noen til aa klype meg i armen! Skjoenner ikke hva han har faatt for seg plutselig, men jeg haaper virkelig tanken griper godt tak og gror seg stor og sterk!....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig. Det varmer skikkelig kan jeg tenke meg:)

Skrevet

Jaaaaa! Så bra :) Hah, det lønner seg nok å ikke mase B :) Yeyy! Dette var artig! Da må du "bare" få deg jobb så fort som f.... men det er jo ikke så lett har jeg skjønt... Men nå har du skikkelig motivasjon :D

*klem*

Skrevet

FANTASTISK! Er sååå glad på dine vegne! JIPPI!!!!!!!!!!! :)

Skrevet

Hei...

Så bra da=oD...Hurra...Dette var godt å "høre"...

Var vel noe sånt for meg også...sambo ville ha flere barn (altså en til da, men ikke da) Så når han sier vi kan prøve (etter å ha prøvd å overbevise han at det kan ta laaaaang tid før det klaffet) etter at jeg hadde fått meg jobb så var det som en drøm..Ville ikke helt tro det...

men når vi hadde oss (etter at kontrakten) var skrevet under så sjkønte jeg alvoret..han MENTE det virkelig...utrolig...

Men han ble litt paff da det tok bare den ene runden før litta satt...hehe..Ble selv litt paff da...=o) men nå gleder han seg mye...

Gleder meg å se deg inne på trimestrene om ikke så veldig lenge=oD...

Mange jeg forsatt savner som skulle ha vært med...(Ja, dere vet det er dere)..

masse klemmer

Skrevet

Åååå så gøy å høre!!!! Må bare innom her å snike litt innimellom, føler fortsatt at jeg er en del av dette forumet, hihi:P Håper jeg ser deg på Bli Gravid veldig snart!! Masse lykke til:)

Skrevet

Så koselig! :) Da er det jo håp for at ting ordner seg hos dere etterhvert! Stå på videre!

Skrevet

Tusen takk, jenter! Saa koselig aa faa oppmuntring og "back up" her inne! Haaper jeg faar jobb snart i allefall!.. Kan liksom ikke helt tro det er sant enda, det han sa. Men det var jo litt av en nyhet da! Et lite steg nermere, liksom. Og det er trygt og godt aa vite hvor jeg har han hen, og at han virkelig gleder seg og foeler seg klar for aa faa barn, bare forholdene legges til rette foerst (jobb til meg).

Lykke til til dere alle sammen!

(Og BabyCakes; GRATULERE SAA MASSE!!!! Har vaert her saa sjelden i det siste, saa jeg har ikke faatt med meg hva som har hendt, men HURRA!!! Saa lykkelig du maa foele deg! Kos deg masse!!!)

KLEM!

Skrevet

Gratulerer BarniHodet! Husker jo du var her inne da jeg først fant dette stedet, for ca. 2 år (!!) siden. Menn er snåle dyr -plutselig har de (om)bestemt seg liksom. Kanskje det føles mer som deres egne, selvstendige avgjørelse da!

Håper du snart er ikke på bli gravid og 1. tri!

Skrevet

Heheheh.. Så gøy da...=) Håper også for din/deres del at tanken forblir der..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...