Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og sambo er egentlig ferdig og bestemme navn, har et guttenav og et jente navn.

Men jeg vet at guttenavnet som er nr2 på listen egentlig er samboers favoritt, og jeg må innrømme at også jeg liker navnet utrolig godt.. men det er et par ting som bekymrer meg.

Kansje en lærer eller barnage ass. kan svare?

Vår andreplass er Dominic.

men...

er det serlig lurt med tanke på mobbing og velge et navn som starter både med "do" og "dom"....?

Vi bor i bergen forresten og her uttales dum "Dom"..

Ellers synes vi nemlig begge at dette er et flott navn, det var disse tingene som gjorde at det ble en 2dre plass..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker det navnet, var innom på tanken selv, men samboeren min var ikke enig.. Hva er på første plass?

Skrevet

Jobber i barnehage og har aldri opplevd noen barn i den aldersgruppen gjøre narr av hverandres navn, bortsett fra noen rim og regler som kan brukes på alle navn. Men det er ikke det samme som mobbing.

Hvordan det er på skolen vet jeg ikke, men jeg forstår at dere tenker på det. Alle gjør vel det til en viss grad.

Jeg synest Dominic er veldig fint, så gå for det om det føles riktig!

Skrevet

Jeg jobber som lærer i ungdomsskolen og kan med trygghet si at mobbing i forhold til navn så godt som er gått av moten, i allefall utenfor området spøk, for når man tenker etter har de fleste navn et mer eller mindre flatterende rimord eller betydning.

navnet skjemmer ingen så lenge ikke du skjemmer navnet!

Skrevet

Jeg har en gutt på 2år som heter Oliver, og får jeg en gutt i mai skal han hete Benjamin:)

Begge er fine navn, der har du et dilemma;)

Skrevet

Ja jeg vet:)

Har ganske stor mage allerede så kansje jeg skal satse på at det er to gutter inni der.. hehehe:)

Skrevet

Heh, ja da hadde du hatt hendene fulle:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...