-lucy- Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 hei igjen og takk for hyggelig innlegg! siden jeg, ja, har første dag her inne i dag, tenkte jeg vi kunne feire med å opprette en egen tråd supert for meg å kunne spørre deg til råds om ting underveis, du er jo en del mer viderekommen enn meg siden vi ikke er her så lenge, raser den kanskje så langt nedover at vi miste den, men pytt pytt, i dag er det hvertfall en feire-tråd!! det er helt sikkert mini som sparker du kjenner, snakket akkurat med en kollega som sa det var slik hun kjente det rundt uke 18 uten å vite helt hva det var, men nå som hun kjenner det sterkere, skjønner hun at det var det hun kjente også da. åh jeg gleder meg!!!!!
Nivea30 Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Så gøy å være den første som sier VELKOMMEN TIL 2 TRIMESTER!!! Hihi:) Dette blir artig, og tråden, den skal vi alltids finne igjen. Den ligger nå bakover her et sted. Tror nok også det er babyen som sparker ja, i går morges våknet jeg faktisk av et dunk i magen:) Gleder meg til det blir mer av det, det er så spennende å gå og kjenne etter:) Dere får feire skikkelig i dag, du og kjæresten! Tipper dere begge to sitter på en rosa sky akkurat nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå