Bananas Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Noen som vet om filmene om Mormor og de 8 ungene som selges blant annet på bokklubben er tegnefilm eller ordentlig film? (se link) http://www.bokklubben.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=1337413
Gjest Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Junior her har filmen og det er ikke tegnefilm. Det er den samme som da jeg var liten...
Bananas Skrevet 26. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2007 Å, så flott.... Da skal den herved bestilles!!! Tusen takk skal du ha ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå