lindur Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Mini her har brukt å sovne for natta rundt kl.11,og da har han brukt å sove HELE natta,våknet mellom 09.00 og 10.00 en gang.Men plutselig i 4 dager på rad nå,så har han våknet mellom 4 og 5 på natta og rundt 8,vil ikke ha smokken.så jeg gir han mat(han får bare morsmelk),å da er han fornøyd=)han sovner med engang etterpå så det er ikke noe problem,men hvorfor begynne slik plutselig... han får mat rundt hver 3 time på dagtid(som han bestandig har fått). han har begynt å klø i munnen,så vi trur det er tenner på vei,men kan det være derfor? eller er det økedøgn som er grunnen? flere som har hatt det slik??? hva kan være årsaken? på forhånd takk=)
LoveInMyTummy Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Jeg tror også det er økedøgn. Etter at snuppa ble rundt 3mnd, så måtte jeg amme annenhver time på dagen for at hun skulle sove hele natten. Hun la seg mellom 19-20...
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Litt flaut.. men hva er egentlig økedøgn ?
Musemor med tre søte små Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Økedøgn er døgn barnet spiser hele tiden for å øke melkeproduksjonen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå