trinebeate Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Dette synes jeg høres veldig rart ut, men søstra til venninna mi hadde det akkurat likedan. Hun gikk til legen for hun hadde plagdes i lang tid med hodepine og svimmelhet. Og ja, hva fant legen ut, hun var fem mnd på vei og fant ikke noe annet galt. For øvrig har jeg selv vært veldig svimmel fra veldig tidlig av i alle mine svangerskap.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Lurer du tar du en test.....
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 hadde ikke hodeverk eller var svimmel i sist svangerskap men i dette: ÅJA så ta deg en test og sjekk du :-)
Klar for en liten en =) Skrevet 26. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2007 skal teste hos legen i morra hvis tanta ikke har kommet i natt =)
mamman til karen elisabet. Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Hadde hodepine og var svimel fra noen dager etter eggløsning,og mensen kom ikke og jeg var gravid. Jentene på jobben sa alt da at jeg ikke kom til å få mensen den månden for jeg var gravid sa de og de hadde så rett så rett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå