Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 I halvannen måned har vi holdt på med seks-sju bæsjebleier i døgnet. Småen er åtte måneder nå, og fikk to tenner for over en måned siden. Ingen nye tenner er i sikte, men bleiehelvetet består... All slags konsistens og farger på avføringa. Brun, gulaktig, grønn, grå, hard, løs... Helsesøster har ikke noe svar, men det har hun som regel ikke på noe annet heller. (hrmf!) Andre som har vært borti dette? Lurer på om han klarer å beholde noe næring i det hele tatt...
Gjest Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Gutten min har ca 4-5 bæsjebleier i døgnet, vært sånn i måndesvis. Viktig å passe på huden tenker jeg, men ser ikke noe unormalt i hyppige tømminger(så har han god matlyst også da... Så lenge h*n vokser og trives skulle det være bra? Tror ikke du behøver bekymre deg for næringsopptaket så lenge h*n følger kurven sin.
Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Nja, han har ikke verdens beste appetitt, og kurven har flatet noe ut. Bare lagt på seg 300 g på halvannen måned. (Har som sagt vært på helsestasjonen, men der mente de at dette var greit.) Det kan selvfølgelig henge sammen med at han har begynt å bevege seg betraktelig mer, men jeg begynner nesten å lure litt, jeg.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Legen skal gjøre 6 mnd kontroll. Da kan du jo ta det opp, si det bekymrer deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå