Gå til innhold

ha ha ha !!!!buhu buhu!!!!ha ha ha!!!buhu buhu!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag opplevde jeg noe merkelig.jeg satt og så noe på tv som var ganske morsomt så jeg lo så tårene trilla,og plutselig så begynte jeg og gråte og deretter le ,og sånn fortsatte det i nesten 10 min.Glad det ikke er noen som hørte eller så meg da ,snakk om at hormonene kræsjer !!!er 13+1 i dag:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

d sjedde med meg også. d bjynte med at jeg fikk latterkrampe for noe som sambo gjorde,men etter kvart måtte jeg bare gå på bade for å gråte:) rare greier:D

Skrevet

Hehe... Det er helt vanlig har jeg forstått :)

Jeg satt sammen med datteren, og mannen min, og det ble fortalt noe morsomt, og vi lo alle skikkelig godt. Plutselig begynte jeg å hulkgrine, og de andre to satt helt sjokka. Klarte ikke å stanse, og måtte gå på do for å få roet meg ned.

Har skjedd flere ganger, men ikke like ille...hehe... Skikkelig pinlig :s

Skrevet

Har sånne "anfall" innimellom jeg også. Og jeg er ikke gravid engang. he he

Det er helt forferdelig, samtidig som det er det morsomste som noensinne har skjedd.

Sambo vet ikke hva han skal gjøre.. Trøster han meg så ler jeg, trøster han ikke så griner jeg.

*lurer på hvordan jeg blir med gravidhormoner ja*

Skrevet

hahahahahahahahaha, kjenner meg SKIKKELIG igjen -ler så jeg griner her jeg sitter!

Har det svare strevet med å forklare folk at neida, jeg er ikke trist -heller motsatt, for reaksjonsmønsteret mitt er helt på hodet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...