Gå til innhold

Pulehull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leeeeeeeeer

hadde jeg vært sammen med NOEN som måtte tenke på mitt eller andres vagina som pulehull så hadde jeg dumpet fyren raskere enn en glovarm potet

"that is an expression for people of lesser intellect"

er det mulig - og da tenker jeg ikke på sammenhengen det ble nevt i heller.. (dette er ref en annen tråd her på forumet)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min vagina seff.. ikke mitt - trur jeg hadde en annen setning i hodet først :)

Skrevet

Nå er det vel slik at vedkommende som først brakte dette temaet på bane ene og alene er ute etter å provosere. Og så er hun en smule oppmerksomhetssyk og blåser i om det er positiv eller negativ blest hun får.

Så sånn sett ville jeg nok heller stilt spørsmål om mengde intelligens til de av dere som biter på agnet hver gang :-)

Skrevet

Har da ikke tvilt et eneste sekund på at hun er ute etter oppmerksomhet og blest.. man giver folket hva det krever

Har det bare artig jeg.. kan da umulig være noen som seriøst bryr seg om hva andre skriver eller mener her inne? kanskje schnupsiii gjør? hva vet jeg :)

hirr hirr..

Skrevet

Kan jo kalle det for det det er, tissen. Og en person som ser på det at en pappa vasker tissen til dattern sin som noe ekkelt er rimelig syk i hodet spør du meg.

Og ja jeg vet gulli bare er ute etter å provosere.

Skrevet

ha ha ha.... enig:()

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...