tinemor85 Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 jeg fikk en liten prins 21 november;) 2 uker før termin.. Verdens nydligeste ,er totalt forelsket;)) kunne ha sotte en hel dag å sett på han:)) gleeed dere det er noe helt spesielt,helt sinnsykt hehe vannet gikk 6.30,fortsatte me rier en halv time etter med 5 min mellomrom..brukte badekar,lysstgass og akkupunktur som smertelindring! kl.1911 var han ute ,etter 20 min pressrier:) riene stoppte 2 ganger når han sto i åpningen,ganske grusomt .. måtte presse på godviljen,han var litt medtatt slapp å blå når han kom ut;( men kom seg veldig fort måtte sy 4 sting... men det var verdt smerten ,garantert!!!! da sier jeg takk for meg ,å lykke til alle sammen;)
Vibe80 Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Ser jeg har termin 4 dager etter deg. JEG VIL OGSÅ!!! Gratulerer så masse!!!
Serial mom Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Gratulerer med gutten! :-) (Litt misunnelig nå,går på overtid selv!) Lykke til videre på ferden,og kos dere masse med nyfødt nurk i juletida! :-)
*1+1=2 små* Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 gratulere så mye:) hihi fader som folk sniker da;) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå