Gå til innhold

Simo kombi 2007 - trenger råd :-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har denne vognen??? Erfaringer, anbefalinger????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har kjøpt denne vogna og er veldig fornøyd. men vi er alle forskjellige og har forskjellige kriterier;)

Skrevet

Det er helt sant.... Fått tilbud av å kjøpe ei brukt ei nemlig, eller den er ikke brukt mange ganger da.... Men det jeg i hovedsak lurer på er om den er tung og om den tar stor plass i bilen? syns vognen virker super utifra det jeg har lest på simo.no, men blir jo litt forvirret av dette havet med valgmuligheter....

Skrevet

Jeg har kjøpt denne vogna, og er så langt kjempefornøyd. Men har ennå bare fått prøvd den i stua. Vognen er litt tung og stor, stødig og god ute på vinterføret. Jeg bor veldig sentralt og kommer ikke til å ha den så mye med i bil, da det er gangavstand til alt hvor jeg bor. Valgte derfor den vogna i butikken som jeg syntes var best og trille og som føltes mest stødig ut. Baggen er stor og har god plass til pose, jeg har kjøpt en dunpose med lammeskinn, som det er god plass til.

 

Til mine behov er vogna perfekt, men hadde jeg hatt behov for å ta vognen mye med i bil, tror jeg at jeg kanskje ville valgt en litt lettere vogn. Men det spørs jo litt på hvilken bil man har også da.

 

Jeg vil anbefale å dra til en butikk og prøv vognene de har, og tenk på hvilke behov du har. Som hun over skriver, vi har forskjellig kriterier.

Skrevet

Ja vogna er nok litt stor og tung, og den tar jo litt plass i bilen. men det er ei veldig god og trygg vogn føler jeg, samt at det er god plass i bagen. også er simo generelt kjent for kvalitet

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Jeg har kjøpt denne, og er fornøyd. Men den tar litt stor plass i bilen ja. Ellers er den super. Hadde Simo til forrige også. Veldig gode vogner :)

Skrevet

Hm folkens? Hva vil litt stor plass i bilen si?? Hele bagasjerommet eller? Skjønner det kommer ann på hvilke bil man har da men...

Skrevet

Da jeg kjøpte vogn for 2 uker siden, stod det mellom simo kombi og brio kombi. Vårt valg falt på brio da vi syns simo ble for stor når vi la den samen. Den ble veldig høy i forhold til brio da den ble lagt sammen. Dessuten syns vi og at det var så mye fjæring i den at vi måtte dytte håndtaket veldig langt ned før du fikk løftet vognen opp i forkant med tanke på å snu og fortauskanter etc.

Gå i en babybutikk og prøvetrill :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...