Lillegull2008&2010 Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 han har aldri vært så aktiv som idag! hele magen flytter og forandrer seg, akkurat som han kommer ut av magen hvert øyeblikk. det er helt sinnsykt, jeg og samboer ler masse nå når han styrer på der inne. 29+5 idag. det er ikke tvil om at han vokser iallefall, for sterkere har han blitt. TIL DE GRADER!
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 He he..-har litt samme situasjon her... Er i uke 29+1 Lille Emil romsteret alt inni her. Og magen "bobler" utenpå... Helt sprøtt!
Lillegull2008&2010 Skrevet 26. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2007 Ja nå er jeg sikker på at han stuper kråke og mer til. synes han har vært så veldig aktiv hele tiden, men nå tar det kaka. Skikkelig morsomt!! til nå har jeg bestandig kjent langt nedi bekkenet at han har hikke, men igår kveld kjente jeg det høyt opp på høyresiden, og idag var det på venstresiden. Jeg som har trodd han lå med hodet ned hele tiden og bare sparket meg ;D hehe.... Ja sprøtt er bare forbokstaven! Tenk at vi får oppleve dette!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå