Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Har i mange dager nå merka at truseinnlegget er veldig vått,veit det kan være rennende utflod,men dette ser liksom ut som vanndråper når jeg har gått uten innlegg,noen som har det samme?
Serial mom Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Har mye mer utflod nå den siste tida av svangerskapet,og den er noe tynnere i konsistensen enn normalt,merker jeg. Kjenner du noe til at det kommer ut d,eller bare er det der plutselig? Forutenom utfloden,så kommer det et eller annet ut her,men vet ikkehelt om det er fostervann eller urin(utvanna urin lukter liksom ikke no særlig) For meg kjennes det ut som det har litt trykk på seg,så jeg klarer ikke helt å gjette meg til hva det er,men hos meg er det trolig bare litt tiss(tenk at man ikke engang klarer å kjenne om man pisser på seg,trodde ikke det skjedde før man var 70 år!,hehe) Men er du i tvil,så gjør som de andre her inne sier til meg,ring føden,JM eller legen. Bedre å sjekke en gang for mye om man er usikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå