Anonym bruker Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Min baby (snart 3 mnd) har sutret og siklet i flere dager. Dette høres jo egentlig ut som tenner, men han er jo ikke 3 mnd enda. Hva annet kan det være? Liker ikke at han er slik for normalt sett er han blid som en sol hele dagen....
Gjest Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Kan jo være tennene ja:) våres fikk tenner når hun var litt over tre måndter. Trur det er like normalt å få tenner så tidlig som å få det seint. Vi fikk et middel på apoteket vi kunne smøre på gommene, og det hjalp hos oss når det klødde som verst for vesla:) hvis han sikler mye og gnager på hendene sine, så ville jeg ha tippet tenner.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 ja det var den heter ja:) satt lenge å tenkte på hva det nå det hette:)
Pellepan07 Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Min lille klump er 3 måneder, og han har gnaget på det som han har kunnet "få tak i" enten det er sin egen hånd eller min og pappan hans sin, bitering, bamser o.l nå i tre uker. Den siste uken har han også begynt å sikle mer, så det er nok slik du antyder, at det er tenner på tur. Det er selvsagt individuelt hvor lang tid dette tar, men regner med at det ikke er noe som går over med det første, og at tiden før den første tannen dukker frem kan vare litt til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå