Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff ka det klør... Klør mæ jo ihjæl på natta... Vært å tatt blodprøva i dag,for å se på leververdian mine. Flere som har erfaring med det? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff..Stakkars deg!! Håper for all del at du får noen tabletter for det..Jeg var å tok blodprøve forrige uke..Men de var helt greie sa de..Heldigvis tar de det på alvor så det kommer nok til å gå bra=)

Skrevet

Ja,det e helt grusomt ekkelt,puppan blir ihvertfall stimulert.. hihi =) håpa på fine blodprøvesvar =)

Skrevet

uansett hva prøvene viser, burde du få resept på ursofalk eller hva det heter. det fikk jeg. har hjulpet helt sinnsykt. fikk nesten ikke sove, og klødde konstant på magen før jeg fikk de tablettene. men de er dyre da!!! dvs. du får jo 100 stk, og de kosta 500 kr. hvertfall på den resepten jeg fikk. er jo mulig man kan få mindre da. hehe.. de hjelper nå i hvertfall!

Skrevet

dere som har fått svangerskapskløe, vet dere hva leverprøvene viste? Jeg tok i dag og de var visstnok ikke noe å bekymre seg for. Likevel var de for høye og jeg skulle ta nye fredag.Ikke så beroligende. Vet dere hva slags verdier dere har?

Skrevet

Hvor lenge etter at du fikk kløen kontaktet du lege?

Jeg har også klødd noe sinnsykt de siste dagene, og var på overtidskontroll i dag, da hadde jeg lit thøyt blodtrykk, pleier å være for lavt, men jeg nevnte ikke kløen da jeg trodde det var normalt, så det ble ikke tatt noen blodprøver eller noe, nå begynner jeg å bli litt bekymra

Skrevet

Æ har hatt kløe rundt ei ukes tid... Har hørt at dæm tar det alvorlig for e leververdian høy så kan det hend at dæm sett igang fødselen før tida. Æ ringte legen å sa at æ klødde noe forferdelig,da va det første ho spurte om kor langt påvei æ va,så sa ho at æ måtte dra rett på sykehuset å ta blodprøva å kom med en urinprøve... De tablettan må æ dra å kjøp =)

Skrevet

Jeg har slitt siden uke 4 (!!!!!!!) Med kløe..

Kløen ble bare værre og værre , helt frem til uke 30 , da gav den seg av seg selv.

Jeg klødde noe sinnsykt! Hadde masse sår på mage & foter..

Prøvde hvitvask , eurax , osv osv osv. Ingenting hjalp. Men jeg fikk ikke noe resept på noe som helst. Legene vil drøye til det maximale før du får noe på respet .

Det endte med at jeg måtte ta blodprøver HVER uke , å så lenge verdiene var under 10 var det ingenting å bekymre seg for.

Mange tror , og enkelte håper at barnet skal bli tatt ut før , men dette er ikke tilfelle. Så lenge du er under uke 37 , er det ikke aktuellt å ta ut barnet med mangt det ikke er katastrofe.

Så så lenge du "bare" har kløe , og ikke forgiftning kommer det heldigvis ikke noe baby ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...