Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Har en som mamman min har brodert. Men den tåler jo ikke 24 pakker som veier en del. Vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. Pakkene er ikke så store, men noen veier litt. Blandt annet ett krus.
d",)~^~^~ Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 I fjor hadde jeg en fin gavepose som var juledekorert som jeg satte frem de dagene det var tunge pakker. På selve kalenderen hang det bare en lapp om å se i nisseposen. gutta syns det var helt greit :-)
___ Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Hva med å henge kalenderen på veggen og så sette inn en ekstra tegnestift der de tunge tingene skal henge sån at gaven henger på tegnestiften. Hvis ikke veggen tåler det kan du jo henge kalenderen på en korkplate og så bruke tegnestifttrikset på den.
Mille** Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Jeg henger en og en jeg, altså en ny hver dag. De tunge gavene lager jeg ekstra langt bånd på sånn at de ligger på gulvet. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå