Gå til innhold

Flere drammensjenter her?


kris-79

Anbefalte innlegg

Går hjemme og kjeder meg, føles som en evighet til termin 27/12. Er det flere som meg, evt noen som vil være med å trille i januarkulda? Når har dere termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

så at du hadde meldt deg på BIM treff i morgen, jeg skal også dit så da treffes vi da. Jeg er selv innflytter til Drammen, ellers så sier nicket det meste. Er førstegangs forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann går hjemme å kjeder meg jeg oxo. det blir godt å bli ferdig . klarer så vidt å gå for tiden , hodet har festet seg , og det føles som om jeg har noe mellom beina når jeg går. Har egentlig termin 24 des, men skal ha keisersnitt den 21 des ( pga angst etter vannskelig fødsel med nr. 2 og sterk astma) . prøvde å få til keisersnittet før , men de er ikke enkle på BSS , de vil helst at du kommer inn med rier . hadde samtale med lege her om dagen , det var bare deprimerende . hun skulle informere om alt det negative om keisersnitt , og det var ikke måte på . De vil ikke ta babyen før , for det er liksom ikke bra for babyen . Har 2 gutter fra før og de kom 6 uker 0g 4 uker før og det er ikke noe galt med de . Men neida måtte vente til 21 des. så sier hun på en ekkel måte til meg ... Det blir ikke rare julefeiringen på deg og familien i år da ?? vil du fortsatt ha keisersnitt ?? og til slutt så avslører hun seg med å si hvis du vil ha babyen før den datoen så kan vi jo sette igang fødsel 10 dager før ..... er det mulig ?? Beklager men dette ble en lang innlegg , men jeg er bare så oppgitt . trengte bare å dele dette med noen .... uansett ... ønsker alle desember mammaer lykke til ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babylina!

Merkelig lege du var hos da, selv går jeg til lege og JM på BSS og har bare positive erfaringer med de. Jeg blir muligens satt igang på onsdag pga at han ikke har vokst så mye siden sist som han skulle ha gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn i rekken jeg oxo:)

Jeg har termin 30 des. Du har virkelig klart det hvis de på BSS har gitt deg en dato for keisersnitt. Har bedt om det jeg oxo...uten hell...de er flinke til å overtale, skjønner det tilen viss grad, det beste for bebissen er jo å bli født påden vanlige måten....men jeg skulle ønskejeg fikk keisersnitt.....orker ikke tanken på rier...fødsel osv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei bablina!

Ble litt sjokka av å høre at man kan bli behandla slik! Selv positiv erfaring med dem jeg har møtt på sykehuset, har forsåvidt ikke oppstått noe komplikasjoner enda... Tror man kan være uheldig å treffe helsepersonell på en dårlig dag.. Du må ha lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen jenter , gjett hvem som ringte meg her om dagen , jo legen fra sykehuset. jeg hadde lagt sterkt inntrykk på henne , og hun synes synd på meg , då jeg får keisersnitt den 20 istedet for 21. hun klarte ikke å fremskynde det før . mange om beinet. det var jo hyggelig at hun tenkte på meg da, selv om det ble ikke mange dagene før. men det hjelper kankjse med en dag . håper jeg er på beinet og kan reise hjem julaften. ellers så har jeg hatt så vondt nederst i ryggen og magen i 2 dager nå , vet ikke helt hva det kommer av... kanskje tulla kommer før ?? ellrs går det bra med dere ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...