Gå til innhold

3 mnd baby bare sutrer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han var ikke slik tidligere, da var han bare blid som en sol, nå er det bare sutring og grining. Til å begynne med trodde jeg det var mat han ville ha, så jeg la han til, men han fortsetter å sutre, ofte etter å ha spist litteranne av puppen. Jeg tror det er mer melk der, for det kommer dråper ut når jeg pressr på men han sutrer videre. Jeg har forsøkt å skifte bleie, se om han varm eller kald men finner ikke ut av det. Noen som har hørt om dette tidligere eller vet hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det være tenner? Min også har dager som han sutrer og viser tegn på at eller annet er galt....

Skrevet

Det har vaert mange liknende innlegg her om dette (3 mnd babyer som begynner aa sutre mer enn foer). Kanskje det bare er at de er litt mer "med" og sutrer fordi de ikke faar til det de vil? De vil gjerne ha mer oppmerksomhet?

Jenta vaar paa 4,5 ble mer sutrete men naa er hun blidere igjen :-)

Skrevet

Snuppa mi blei også sånn akkurat rundt 3 mnd.. rart fenomen.. Det blei bedre, men nå er hun 4 mnd og en uke og hun er grinete igjen.. . Det er vel litt periodevis kanskje..

Skrevet

han begynte sånn også her, og tilslutt så orka jeg ikke mer og la han ute i vogna si... da sov han i hele tre timer, så det var tydeligvis søvn det stod i... etter han har begynt å sove mere på dagtid så sutrer han ikke så forferdelig mye lengre... har du prøvd det?

Skrevet

Vår jente på 3 1/2 mnd er også sånn. Sutrer nesten hele dagen....

Hun sover veldig lite om dagen, så jeg tror det er det som er problemet.

Men hun nekter å sove hvis hun ikke blir trillet i vogna og jeg har ikke mulighet å gå 3 timers tur hver eneste dag.

Håper hun blir roligere av å få litt grøt osv. etterhvert....

Skrevet

Bo har også blitt veldig mye mer sutrete, særlig siste uka. Nå blir han snart 4 måneder.

Jeg lurer også på om det kanskje hadde hjulpet med mere søvn, han sover bare 4x 1/2 time på dagen. Men vanskelig å få til noe mere, han våkner som oftest selv når vi er ute og går tur.

Skrevet

Kjenner til dette, ja. Skrev et innlegg om det for et par uker siden. Jenta mi ble plutselig sutrete da hun bikket 3 måneder. Nå er hun 3 mdr og 3 uker, og har vært mye bedre den siste uken. Tror også det henger sammen med at hun plutselig begynte å sove mer på dagtid (to timer i strekk ofte, noe som ikke var vanlig før). Så hun kan jo rett og slett ha vært trøtt/overtrøtt, uten at jeg tolket signalene. I tillegg har hun sovet rundt et par netter nå, så hun er tydeligvis i en utvikling der hun trenger mer søvn.

PS: Hun klør litt i gummene også.

Skrevet

Puuh- godt å høre at det er flere som har det sånn!! hadde tenkt til å skrive et innlegg identisk med HI idag... Lillemann er 3mnd og en uke, og har de siste 3-4 dagene vært veeeldig sutrete, vil ikke ha pupp, vil ikke sove, ikke leke, er ren og tørr, og jeg blir frustrert når jeg ikke forstår hva som er galt...Har lurt på om det er tennene, men han har ingen av de andre "kjente" symptomene, som sikling, diarè etc.. Merker også at han er så trøtt, så trøtt, men han nekter å sove, og kjemper imot når jeg bysser ham eller synger for å roe ham ned... SUKK

Skrevet

HI her....

Han sikler endel, og spiser veldig ofte på hånda si så det kan jo selvfølgelig være tenner. Bare at jeg ikke ser noenting hvitt i gommen enda. Noen som vet hvor lang tid det kan ta før det kommer frem?

Han virker også mer søvnig enn før igjen, det virker som det kommer å går i perioder. Det blir vel prøve å feile metoden igjen da for å finne ut av dette.... hmmmm

Skrevet

Gutten min er 6,5 mnd og har klødd siden 3 måneder... ingen tenner enda. Når de er 3 mnd begynner de jo å følge mere med på tin g og jeg tror de trenger mye søvn fremdeles. Her må det fremdeles soves 2 ganger daglig, gjerne 2 x 2timer for at humøret til nurket skal være på topp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...