lillca=) *februarbaby- 08* Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Jeg er gravid i uke 28 nå eller 27+5 i dag=) Venter den lille i februar. Kan noen se hvilket kjønn d blir, om jeg føder før eller etter termin og ikke minst om alt går bra med babyen min i resten av svangerskapet? =) Jeg er født 23.07.85 Han er født 19.04.83 Takker masse for svar=)=)=)
lillca=) *februarbaby- 08* Skrevet 26. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 26. november 2007 *dytter* =)
stratosen_er mamma_ Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Først av alt vil jeg bare si at det viktigeste er å tenke positivt, tankene våre kan styre mye:) For meg ser det ut som det er en liten gutt i magen din....tror nok ikke han kommer fød termin...fikk opp tallet 14 jeg...vet ikke om det er før eller etter termin...men 14.februar blir nok en merkedag:) for meg ser det ut som alt går bra:) litt sliten vil du nok bli på slutten men det er helt normalt:) ønsker deg lykke til videre med sv.skapet... (p.s setter pris på tilbakemeldinger, er ganske ny enda) klem
Gjest Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Det første som slo meg var også gutt. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå