Gå til innhold

På hvilken dag i syklusen har dere EL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke testet selv ennå, starter prøvinga denne måneden, men ser at de fleste kalkulatorer etc. "plasserer" EL rundt dag 16 - jeg synes det virker seint. Hva har dere som har testet og målt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, de testene jeg har prøvd sier EL i perioden 12-16 dager. Jeg har EL på dag 8-10, har korte sykluser, faktisk så kort at jeg ikke fant EL i en syklus, startet ikke å teste før dag 10. Sist periode startet jeg med å teste morgen dag 8, og kveld dag 8 var jeg positiv, så det går kjapt i svingene her :-) Et lite tips er å bruke Clearblue Digital, ettersom jeg leser her på ulike fora så er det mye usikkerhet med de andre testene, mens de fleste finner EL med CB Digital. Lykke til!

Skrevet

Hei

Jeg har en syklus som varierer mellom 26-28 dager. De fleste gangene 27, har EL på dag 13. Setter alltid inn ekstra aktivitet, annenhver dag mellom dag 10-16. Det skulle dekke hele den fruktbare perioden. Har prøvd alt fra, temping, el-tester, sjekking av livmormunn, pergo og pute under rumpa.mm. Kuttet ut alt, stresser mer enn man har godt av. Lar naturen gjøre sitt mens vi venter på hjelp.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...