Gå til innhold

Vært på ultralyd.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne babyen hadde også en liten tissemann, så nå får vi to gutter. Et under å se at alt er bra inni der......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med enda en liten baby boy:-)

Venter selv gutt nr 2.

Skrevet

Så heldig du er :)

Jeg har også to gutter, og må bare si at det er noe spesielt med to brødre. Hvor stor blir aldersforskjellen? Det er hele fem år mellom mine, men jeg ser allerede nå at de har mye glede av hverandre, selv om yngstemann bare er 2 år.

 

Skrevet

Det blir tre år mellom dem, tror det blir veldig bra. For øyeblikket vil sønnen min bare ha en lillesøster, men tror ikke han vet helt hva han sier heldigvis :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...