Bebis08 Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Denne babyen hadde også en liten tissemann, så nå får vi to gutter. Et under å se at alt er bra inni der......
2 små orkaner Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Gratulerer med enda en liten baby boy:-) Venter selv gutt nr 2.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Så heldig du er Jeg har også to gutter, og må bare si at det er noe spesielt med to brødre. Hvor stor blir aldersforskjellen? Det er hele fem år mellom mine, men jeg ser allerede nå at de har mye glede av hverandre, selv om yngstemann bare er 2 år.
Bebis08 Skrevet 26. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. november 2007 Det blir tre år mellom dem, tror det blir veldig bra. For øyeblikket vil sønnen min bare ha en lillesøster, men tror ikke han vet helt hva han sier heldigvis :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå