vilsågjernefådettil Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Prøvde lenger her nede men fikk ikke svar. Håper du kunne sett om du ser noen graviditet på meg snart? antall barn min mann og jeg ender opp med. tar spådommene med en klype salt men synes dette er litt spennende. Håper du har tid til meg. Tusen tusen takk 090272
Gjest Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Det er ikke det at jeg ikke vil svare deg, men jeg vet ikke. Ikke alltid jeg føler, eller får opp informasjon. Skal vi se, Det er mulig jeg ser at du får et barn i februar 09. Jeg kan ta feil, og hvis du ønsker allerede å bli gravid nå, håper jeg det lykkes for deg før det. Lykke til
vilsågjernefådettil Skrevet 26. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2007 Tusen takk Mathilde. Mente ikke å være masete, men du virker alltid så grei. Vi fortsetter å prøve og har mye moro med det. Satser på at vi får det til leeeeeenge før, men har vel egentlig god tid. Jeg har tenkt masse på å begynne på skole til høsten igjen. Ser du noe om fremtiden min og om jeg kommer til å greie dette? Igjen, tusen tusen takk1!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå