Gå til innhold

usja.... Jeg tissa da aldeles ikke på meg!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg voknet akkurat. sov lenge i dag ;-) gikk på do, og så ut på kjøkkenet. står å smører skive ag plutselig kvepper jeg til.... det renner mellom bena mine! var ikke mye, men nok til at jeg fløy på do for å få det bekreftet. joda, vann som gikk fra underlivet ned på lårene. fikk tørka opp griseriet (som forsåvidt ikke luktet noe) og gikk ut igjen nå.

jeg kan da ikke ha tissa på meg!!!!!!!

det var helt tynt.....

litt tidlig at vannet går da? sier ikke det poff? så kommer masse på en gang? var jo ikke så mye

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi! hvor langt er du på vei da? høres ut som det kan være vannet som gikk..

Skrevet

vannet går ikke "poff" nei....ikke hvis hodet er festa...har vel egentlig ikke hørt om så mange som sier at vannet har gått med et smell også renner ALT ut...

Ta på deg et bind og se om det fyller seg opp, det var beskjeden jeg fikk når jeg ringte føden! Men ring de hvis du er usikker:)

Skrevet

Jeg hørte aldri den lyden, og ikke kom det mye vann heller. Har jo hørt at det skal komme så mye, men det var egentlig ganske lite hos meg.

Ring føden og hør med dem! Mulig du må inn, de kan bekrefte/avkrefte det der.

Skrevet

Når vannet mitt gikk, var det noe som knapp i underlivet på meg, og der FOSSA det ut jo... Hadde ingen lekkasjer fra før av..

Men det kan hende at det var vannet ditt som kom i begrensa mengde:) Som de sier, ta på deg et bind og se om det fyller seg opp.

Når har du termin da? :)

Skrevet

har termin 19 desember....

Skrevet

Høyres ut som om vatnet ditt gjekk for meg og. Eg ville ha kontakta jordmor eg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...