Gå til innhold

Noen som vurderer modningsakupunktur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørt at dette kan hjelpe for å ikke gå over tiden?

Må man ha henvisning fra GU, lege eller JM for å få dette?

Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og fra hvilken uke kan man begynne med dette?

Skrevet

Ei venninne gjorde dette, et par uker før termin. Hun trengte ingen henvisning. Hun var der på tirsdag og onsdag var ungen ute.

Effektivt!

Skrevet

Har ikke erfaring selv, men vet en venninne gikk til privatpraktiserende jordmor. ikke henvisning.

Skrevet

Så på PULS at det hadde vært en test der de hadde gitt en del gravide modningsskupunktur de siste 4 uken før termin. I denne gruppa var det kun 2 % som gikk over termin, i kontrollgruppa var det som normalt ca 40%...

har selv gode erfaringer med det. Du trenger ikke henvisning før å gå til akupunktur, men du må betale det selv. Det finnes imidlerttid en del jordmødre som kan dette - du kan jo sjekke med helsestasjonen der du bor :-)

Skrevet

jeg har også tenkt å prøve det, på gravide yoga der jeg går var det snakk om at det skulle begynnes tre uker før termin.

Men jeg vil ha januarbarn i stedet for desemberbarn hvis jeg kan styre det selv, så jeg tar ikke sjansen på å prøve det før to uker før termin i tilfelle det virker fortere enn forutsatt. Har termin 11. januar, så jeg kan ikke få to uker før tiden ;o) (Selv om jeg er superklar for å få ut den der lille klumpen nå!!)

Skrevet

Jeg skal på Fjeld klinikken på majorstua i morgen!! Gleder meg og håper det virker. Tenkte be henne sette noen nåler for søvnen min også. Sover ikke mer enn 3 timer om natten. Frustrerende!!

Skrevet

jeg har termin 29.12 og håper nesten jeg går over tiden, og føder neste år. men på en annen side, vil jeg bare få det overstått. hva anbefaler dere? skal jeg prøve med modningsakupunktur?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...