Gå til innhold

usja.... Jeg tissa da aldeles ikke på meg!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg voknet akkurat. sov lenge i dag ;-) gikk på do, og så ut på kjøkkenet. står å smører skive ag plutselig kvepper jeg til.... det renner mellom bena mine! var ikke mye, men nok til at jeg fløy på do for å få det bekreftet. joda, vann som gikk fra underlivet ned på lårene. fikk tørka opp griseriet (som forsåvidt ikke luktet noe) og gikk ut igjen nå.

jeg kan da ikke ha tissa på meg!!!!!!!

det var helt tynt.....

litt tidlig at vannet går da? sier ikke det poff? så kommer masse på en gang? var jo ikke så mye

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vannet kan gå litt og litt. Så du skal ikke se helt vekk ifra att det er vannet ditt som har gått;)

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Høres kanskje ut som du har hatt vannavgang, ja. Men jeg ville ha ringt føden og hørt med dem. Du har ca en måned til termin, har du ikke? Kan jo være at nurket er utålmodig etter å komme ut til dere, da....=) Lykke til!

Skrevet

3 uker til termin,.....

det har ikke sildret noe siden da, så da er det vel ikke noe???

hva kan det ha vært?

Gjest Lenchen med jente i magen
Skrevet

Det er jo normalt å føde 3 uker før termin - 2 uker etter termin. Så det er mulig vannet ditt har gått ja. Dersom hodet er festet, så ligger sannsyligvis det å stenger for resten av vannet der inne. Det som kom ut kan være vann som lå foran babyens hode. Jeg ville ringt føden, så får du kanskje komme opp å sjekket det.

Så spennende da. Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...