Flate pupper Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 En del er dekket allerede, men trenger noen "friske pust" fra dere slik at det ikke blir så forutsigbart og kjedelig, evt. samme som i fjor.... Har gutter fra 2 til 4 år.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 limstift, glitterlim, viskelær, sokker, hullmaskin, cd...
hva nå? Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 jeg kjøpte duplo sett som jeg delte i 24 deler!! det mamma til meg når jeg var liten og jeg fikk noe som jeg ønsket med og som ble brukt!
futte (tm) Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 - Små figurer med boblebad. (10,-) - Apotek1 har såpe-penner som man kan tegne på badekaret med (15,-) - Kuler man kan ka i badevannet for å gi det farge Ble mye badegreier her, men
futte (tm) Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 I fjor kjøpte jeg en fisherprice-ark (med masse dyr i) og delte opp over en masse gaver. Han fikk selve båten 1. desember og så var det et dyr hver dag.
3 sjarmtroll <3 Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 -små figurer med boblebad -sånn vaskeklut som er pakket som en liten firkant, og når du legger den i vann blir den som en vanlig vaskeklut (har både Ole Brumm, Cars osv) -Småbiler. -Fargeblyanter. -Kul tannbørste. -nissesokker. -Kortstokk (4 åringen min elsker å spille kort) -Godteri. -kul refleks/refleksbamse. -Klistremerker/klistremerker m/ navn på.
Flate pupper Skrevet 26. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2007 Tusen takk for tips! Kommer nok til å bruke noen av disse:). Er så sjeldent i butikker at noen av tingene her var helt nye for meg (ops!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå