Gjest Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Når begynner man å bake? Har aldri bakt selv før, men tenkte å prøve meg på noen sorter i år siden jeg bare går hjemme alike vel. Men når begynne, med tanke på holdbarhet? Kan jeg begynne nå, eller er det for tidlig? Sikkert teit spørsmål, men er helt grønn hær jeg:)
bullebull&gullegull Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 Jeg har begynt 2 slag ble unnagjort på fredagskvelden! Er litt usikker på holdbarheten og sånn, men oppbevarer du det i tett kakeboks skulle jeg jo tro at det hold nå i hvertfall til godt over jul om du setter i gang bakingen nå... Uten at jeg er noen ekspert på det da
venter nr2;)19,03,08 Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 det er jo tørre kaker så dei holder seg jo...men ville ha venta ei uke og to,for det er jo kjekt og servere kaker mellom jul og nyttår også da vell? som skal vera gooooode??? da slipper du ialefall og bake noen av sortene to ganger vist du har mye besøk i jula!? men det er smak og behag da.....lykke til med baksten,det trenger eg;)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 nå er vel en fin tid å begynne, jeg begynte på fredag med risboller. det tok under en halvtime (ferdig fra rema) skal lage kransekakestenger og kjøpe litt ant og putte i egne bokser, så folk kan tro jeg har laget det. hvertfall kokostopper og pepperkaker. har lite besøk i julen, og vi skal feire borte også. får med snop fra mamma ned hit igjen, 5 sorter- og lefser- blir ikke jul uten....
3 skatter ute:) Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 begynte i går her, 3 sorter ligger i bokser og venter på og li spist. har erfart før at folk syns julekakene er best før jul:)
snuppelure 74 Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Mange som begynner veldig tidlig da, men selv tar jeg julebaksten de siste par ukene før jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå