Gå til innhold

Burde jeg pakke inn 24 gaver nå da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har egentlig kjøpt sjokolade kalender til alle unga til jul.

Sånn liten enkel en til 10 kroner bare, siden tulla bare er 11 mnd til jul og de to andre er jo ikke her så mange dagene.

Så da syntes jeg det holdt med det i år da.

Men så fikk jeg jo vite av mamma nå at hun har kjøpt en sånn kallender til og henge gaver i til tulla.

Kan jo vente til neste år med og legge gaver i den, men siden hun får den nå i år så burde jeg kanskje lage gaver?

Men hvordan skal jeg da gjøre det med de andre to? Skal jeg ha gaver til dem også de dagene dem er her bare da?

Eller skal jeg bare drite i det i år og la det holde med sjokolade kalender?

Hjelp meg med og bestemme meg da. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror de andre barna kommer til å føle seg litt utenfor hvis ikke de får pakke kalender også... hvor gamle er de a....???

siden snuppa di bare er 11 måneder så har hun vel mer glede av den neste år...??

så jeg synes sjokolade kalenderen holder lenge....:o)

Skrevet

Personlig synes jeg snuppa di er for lita til å få pakkekalender når hun bare er 11 mnd....

Men om du skal lage det til henne synes jeg de andre burde få de dagene de er der....

Mi lille jente får ikke kalender i år (8 mnd) selv om brødrene får.

Skrevet

Ja jeg tenkte jo litt på det jeg også.

Dem har jo ingen kalender, siden vi egentlig ikke hadde tenkt ha det i år.

Men tenkte jo da og pakke inn gaver sånn at dem får de dagene som dem faktiskt er her. Kan jo henge dem på tulla sin kalender kanskje?

Dem er 6 og snart 8 år.

Vi har dem jobare annen hver helg så da er det jo ikke noen vits i og ha 24 små gaver til dem heller da.

Hmm..

Skrevet

snuppa mi blir snart 10 måneder og hun får heller ikke kalender...skjønner jo ikke noe av det nå alikevel....hehe....:o)

Skrevet

igjenn...dropp pakke kalenderen så får heller alle 3 det til neste år....:o) da kan du jo begynne å kjøpe små gaver litt tidligere også....:o)

Skrevet

Jeg synes det hoeres koselig ut med gaver de dagene de er der. De har jo sikkert kalender hjemme hos mamman sin ogsaa :) Heng det paa snuppa si, bare hun ikke blir sur fordi de tar fra hennes da, he he.

Skrevet

Ja det var jo det jeg hadde tenkt, og vente til neste år.

Men så klarte jo ikke mamma og la være og kjøpe kalender til tulla da.

Får vel se hva det blir til. =)

Skrevet

Det greieste er vel å vente med kalenderen til neste år. Du kan jo henge den opp eller sette den frem som julepynt om det passer. Hvis du vil bruke den bør nok de eldste få også. Gavene til dem kan du jo enten henge på samme kalenderen eller for eksempel legge i en stor krukke, kansje henge i vinduet?

Skrevet

He he. Ja det hadde jo tatt seg ut om hun skulle ha blitt sur for det. He he.

Nei jeg tror ikke hun tenker så mye over det. Hun skjønner jo ikke så mye av det akkuratt. =)

Men kunne jo ha gjort det sånn at de største får gaver når dem er her så får tulla bare spise sjokoladen sin hun. Hun merker jo ikke akkuratt noen forskjell på gave eller sjokolade. Hihi.

=)

Skrevet

Hun synes nok sikkert at sjokolade er best, i hvertfall hadde nok Audun gjort det ;) Jeg derimot er "slem" mamma og har ikke kjoept noe som helst til adventen. Tror du han vil tilgi meg? hi hi

Skrevet

Kan nok bli hardt og vanskelig for han, men han tillgir deg nok etterhvert. :-p

Hvordan står det til med dere? Har dere reist igjen eller er dere fortsatt her?

=)

Skrevet

reiser torsdag morgen. Skulle gjerne besoekt dere, men det blir saa lite tid med jobbing paa heltid, passe barna til sis osv. Men kommer hjem til jul. Er dere her i jula eller reiser dere bort?

Skrevet

Ok. =)

Hvordan går det med niesen din? Håper det går bra.

Vi skal være her på julaften hvertfall. (eller hos kais bestemor da)

Men skal en tur til sverige en gang i løpet av julen men vet ikke når enda.

Hvor lenge er dere her til jul da? =)

Skrevet

Har ferie til og med 6. januar: DEILIG! Vi lurer paa aa invitere litt folk til oss lille juleaften saann rundt 12 med litt lunsj. Si ifra hvis dere har lyst/kan komme. Hvis ikke kan vi kanskje treffes over nyttaar, for vi skal sannsynligvis til tr.heim en tur nyttaarsaften.

Niesa mi har det saa bra hun kan med all cellegiften ol de pumper inn i kroppen hennes. Hun faar i hvertfall vaere hjemme for det meste naa.

Skrevet

Ok. Får prøve på og få til og møtes en tur da. =)

Må bare finne ut litt mer om når vi skal over til sverige først. Skal ta buss eller tog sammen med mamma og stefaren min. Dem skal være hos mine besteforeldre på julaften så dem slipper og sitte alene. Så kommer jo litt ann på når dem vil reise over da. =)

Men kan jo snakke med kai og mamma om det så skal jeg si ifra når jeg vet litt bedre. =)

Det er jo sikkert godt for henne og få lov til og være hjemme da hvertfall. Man klarer jo som regel og slappe av bedre hjemme.

Krysser hvertfall fingrene så godt jeg kan for at det skal gå bra med henne vi. Du får gi henne en stor klem og si til henne at hun er kjempe flink og tøff som går igjenom det hun gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...