Gå til innhold

Smitte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, jeg har blitt sååååå forkjølet! Men, tror det er lillemann som har smittet meg.. Han surkler og er ganske tett!:( Helt forferdelig å høre på om natta! Han brekker seg litt å:( Han er 6 uker gammel, noen som har noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jenta vår ble forkjølt da hun var 4 uker, og det syntes jeg var skikkelig fælt.. Hun ble til og me hes... og det varte i nesten to uker, me masse snørr... Eneste tipset jeg har er å skaffe sånn snørr-suger som de har på apoteket, for å få vekk det verste, slik at det blir litt bedre å puste. I tillegg fikk jeg beskjed fra helsestasjonen om at hvis det skrallet i brystet når hun pustet, skulle vi ta en sjekk til fastlegen.

Skrevet

Har du egen melk? Bruk det i nesa til barnet.

Skrevet

Snuppa ble sjuk etter 4 uker, masse snørr.... Snørrsuger funket ikke, men nesedråper for barn OG morsmelk gjorde susen. Nesedråpene gjorde henne lettere og morsmelka fikk ut gørra i form av nys. Nå har vi faktisk vært syke i snart 4 uker, og i morgen kommer bonusbarna. De har begynt i ny barnehage, og har helt sikkert med noe mer :-) Det blir ihvertfall godt imunforsvar på jenta mi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...