Gå til innhold

noen som har vært på masasje...

Anbefalte innlegg

Skrevet

mens dere var høygravid? skal på 7himmel idag kl5.. er spent på hvordan det blir, kan jo ikke ligge på magen.. hehe.. men gleder meg, blir sikkert deilig! har fått et gavekort hos samboer i bursdagsgave..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gått jevnlig til massasje de siste månedene..

Mens man er gravid skal de IKKE massere deg mens du ligger på magen. Jeg måtte iallefall ligge på siden, og så masserte hun bare øverste del av ryggen/nakken.. Ikke noe massasje i korsryggen..

Du får kose deg! :) Er skikkelig godt med massasje!!!

Skrevet

Jeg fikk akutte ryggproblemer for ett år siden. Ble behandlet 10 ganger hos kiropraktor og deretter anbefalt å forebygge med massasje.

Har det siste året vært hos massør 1 gang per mnd.

Vi snakker ikke aromaterapi og kos her, men skikkelig knaing av rygg, nakke og skuldre.

Jeg har ikke hatt tilbakefall av ryggproblemene.

Men; Da jeg ble gravid, fikk jeg ikke massasje før jeg var 12 uker på vei. Dette fordi massøren ikke ville ha skylda om noe gikk galt.

Og så ville hun ikke mer da jeg passerte 30 uker. Hun var redd for å "sette i gang noe".

Magen var for øvrig ikke noe problem. Jeg lå enten med pute under hoftene eller på siden.

Jeg er derfor litt overrasket over at du skal på massasje mens du er høygravid. Tror ikke jeg selv ville valgt det. Og jeg har unngått alt som heter aromaterpi i svangerskapet - også oljer i badekaret hjemme. Dette fordi jeg ikke helt vet hvordan kroppen vil reagere på alt av "sensual", "relaxing" og "refreshing".

Skrevet

er 7mnd på vei, så er vel ikke helt høygravid.. men magen er nå der.. de spurte hvor langt jeg var på vei og det var greit det..:)

satser på at det går bra!;) får "privat" masasje hjemme med oljer av sambo og det går nu bare bra:)

kan man ha sex så går det vel bra med masasje og vil jeg tro...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...