Gå til innhold

må bare få ut litt frustrasjon folkens:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

AHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!! er så LEIIIIIIIIIIIIII:O(

har vært prøver siden august i fjor, vært gravid to ganger men mistet...siste gang i mai og har ikke klart å bli gravid igjen...hadde gleda meg sånn til denne jula for da skulle vi hatt en baby på 5mnd men sånn er det da ikke og jeg er heller ikke gravid igjen...(kan jo skje før jul men...er jo ikke så lenge til så da må det klaffe nå denne perioden)

føler at ting er sååå urettferdig....tre av søskenbarna mine som ikke hadde tenkt på å prøve en gang når jeg ble gravid første gang skal føde innen mai alle tre...mamma blir også lei seg for hun gleder seg sånn til å bli bestemor...og ALLE rundt oss spør og maser og sier at jaja er jo ikke noe å stresse med...mange som mister...er så utrolig frustrende...blir såå lei meg..ser store mager og babyer overalt..

*sukk*

vet jeg er ung enda er "bare" 24 men har hatt lyst på barn siden jeg var 15 men har ventet pga skole, jobb, hus osv...

jaja..det var dagens klage og syteinnlegg fra meg...er bare godt å få det ut av og til..

har el i disse dager såå måå tenke positivt:)

klem til alle andre slitere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner deg godt! Vi har også prøvd siden juli i fjor og har aldri klart å bli gravide. Men nå er vi i alle fall i systemet på Riksen. Blir AIH på oss i første omgang, men regner med vi ikke kommer i gang med det før etter jul.

Men ja...det er utrolig frustrerende å gå sånn måned etter måned og det skjer ingenting.

Lykke til :) Skal se du får en tidlig julegave i år :) Siden el er i disse dager :)

Skrevet

Hei HI: ville bare ønske lykke til videre.

Og tenk positivt; du har jo blitt gravid to ganger allerede, du kan bli gravid! :) Det er jo kjempeflott bare det. Det er visst ganske vanlig å miste tidlig i svangerskapet.

Jeg syns du skal slappe av i jula, ikke stresse med el osv, ofte skjer det om man roer ned prøvinga litt vet du;)

Skrevet

hei HI!

vet akkurat kess du har d,har prøft sea november i fjor å blitt gravid 2 ganga.

mista ene gangen i sa å andre gangen i en exu,så da mista æ ene eggstokken min å:(

har nestn gitt opp,men har hatt el no så håpe at d klaffa den her pp.....men e så redd for å opplev exu igjen,men får kryss fingran å håp på pos test snart=)

lykke lykke te alle slitere,d e ei tung ti man må igjennom!

klæm

Skrevet

Vet du, av og til synes jeg bare det er deilig å lese andres frustrasjonsinnlegg, for da innser en litt bedre at det ikke bare er en selv som holder på å bli tussete. :) Ville bare si at jeg håper denne eggløsningen er the one for deg!! Og at du snart kan sprade rundt med struttemage, for da bryr du deg sikkert ikke om verken hvem andre som er gravide eller at andre fikk bebiss før deg, da er det bare egen strutt som teller. Åh som jeg gleder meg til det blir min tur!!!!

Stor trøsteklem!

Skrevet

skjønner de kjempe godt! deilig å få ut litt frustrasjon.

Skrevet

uff og jeg har bare kommet til 3 pp og kjenner frustrasjonen bre seg allerede...har ei jente paa ett aar og hadde en sa i sommer..har heller ikke klart aa bli gravid etter det.

Men denne mnd haaper jeg alt vil klaffe, denne eller neste...prover ut en ny ting denne mnd..he he...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...