Gå til innhold

Vondt nederst i korsryggen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt så vondt nederst i korsryggen nå et par dager. Tør nesten ikke bøye meg, for da gjør det vondt, og da må jeg nesten støtte meg for å komme opp i stående igjen. Har hatt litt slik før, men da har det som oftest roet seg etter en dag. Nå kjenner jeg en del murringer nederst i magen også. Så da vil jo hjernen min innbilde seg at jeg kanskje er gravid hehe. Tror jeg hadde EL rundt den 18 november, og vi hadde sex da. Antar IKM er rundt den 3 desember, så det er jo for tidlig å teste. Er det noen flere som har fått ryggvondt i forbindelse med at de har vært gravide? Så kunne det jo økt "innbildningene" mine enda mer hehe ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette kan være tegn på graviditet ja:) sånne smerter kommer og går:) når jeg ble gravid hadde jeg også en del stikkinger nederst i magen, og vondt i korsryggen. når er ikm da?:)

Skrevet

Tror ikm er mellom 2-4 desember et sted.. Med de to første hadde jeg veldig vondt i puppene som symptom, men tror det kom nærmere ikm. Må vel bare være tålmodig frem til testing.. Spennende ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...