Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Johooooooo vi fikset det begge to!!! i dag er det min tur til å komme med strålende nyheter :) vært hos legen, hadde med min kjære som satt utenfor og ventet i tilfelle bad news - og da legen ville høre etter hjertelyden hentet jeg ham inn. med en gang hun satt apparatet på magen, begynte det å dunke inni der!!!!!! åh jeg er så lettet og glad!!! føles som ett års bekymring har rent av meg, nesten litt uvirkelig men nå skal jeg bare NYYYYYTE!!!!!!! håper desember går raskt, gleder meg til januar, ul, mage og spark!!! så i et innlegg at du lurte på om du kjente liv - at morkaka var foran og kom litt i veien - hvordan er det med det nå? hører mange si at de ikke kjenner før i uke 20-22. åh spennnede!!!! vi får en så fint vår og sommer, og ikke minst høst!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra!!! Det var ganske utrolig å høre hjertet til den lille, ikke sant?:) Ja, nå kan du bare nyte det, og glede deg til tiden fremover når magen begynner å vokse. Plutselig er den der. Du skal bare se desember flyr avgårde, med all julestrevet osv, og før du vet ordet av det er dagen for ultralyd der. Og det er bare virkelig en stooor opplevelse!:)

Her har magen vokst godt siste uken, nå kan man se at det er babymage og ikke bare litt sånn forspist-meg-mage:) Kjenner fremdeles ikke de helt store beveglesene, men noen ganger kjenner jeg små dunk, litt varierende hvor på magen. Så jeg lever i god tro at det er babyen jeg kjenner, jeg:) Får håpe det ikke er så alt for lenge til det blir skikkelig action der inne!

Du kommer over på 2.trimester i dag, gjør du ikke?

Åh, dette blir gøy fremover!:) Nå ble jeg virkelig glad på dine vegne, selv om jeg hadde trodd at dette gikk veien hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...