Gjest Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Før helgen snakket jeg med den barnehagen som vi vil ha inn Teodor i, og fikk vite at det stod mellom Teodor og en jente. Alt var så positivt... Så idag fikk jeg vite at jenta fikk plassen.... Er bare så skuffet.... Satt meg bare ned og gråt.... Hadde så store forhåpninger....! Er vel bare å vente... Men vi er helt uten barnepass... Stor mangel på dagmamma og barnehageplasser her vi bor.... *sukk*
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 Men kan ikke du bli dagmamma da, ha et par barn til og passe, så tjener du litt penger. Så kan du søke igjen til høsten. Alt ordner seg sikkert
Eve Dallas Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Har du prøvd å søke i en Steinerbarnehage?
Gjest Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 huff da.. sliter med samme problemet.. søkte på barnehageplass for 3 mnd siden. har enda ikke fått barnehageplass,og må ut i jobb igjen nå i des. så du kan si at vi sliter litt her.. fullt overalt i barnehager og hos dagmammaer..
☆Pacific sunset☆ Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 huff da, såå kjipt!!! Du får flytte til vestby - her er det full dekning!!!
Ioren Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 Så kjipt =\ Trodde det var full barnehagedekning "hjemme" jeg, men er som du sier, man må vel bare vente og se... Ellers så er det full barnehagedekning i kommunen jeg bor i Dere kan jo komme hit =P Lykke til iallefall
Gjest Skrevet 26. november 2007 #8 Skrevet 26. november 2007 Finnes ingen Steinerbarnehage her jeg bor, som er et lite sted i Trøndelag. Driver å sjekker ut alle muligheter. Vi står i det minste øverst på ventelista da, i den barnehagen vi virkelig vil ha. Småbarnsavdeling, 5 min unna her vi bor Beliggenhet ved skogen Jeg er i jobb og student, så jeg blir nok ingen dagmamma nei
Gjest Skrevet 26. november 2007 #9 Skrevet 26. november 2007 Starte egen familiebhg? Er det ikke flere som har barn paa venteliste + noen som vil jobbe som assistent i omraadet da? Kommunen er sikkert interessert i aa hjelpe til med aa starte opp noe dersom det ikke er full dekning enda.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #10 Skrevet 26. november 2007 Nå har jeg ingen bakgrunn som tilsier at jeg skal kunne starte barnehage selv, og all respekt til de som jobber i barnehage! Men jeg hadde ikke klart det! Her i kommunen vår er det tydeligvis helt annerledes enn f.eks Oslo-området når det gjelder barnehagedekning. Har ringt den snille mannen ansvarlig i kommunen, men han er helt oppgitt selv han. Må bare vente...
FrøkenSprøken Skrevet 26. november 2007 #11 Skrevet 26. november 2007 Hva med å få ham inn i en barnehage her i byen da? Evt bytte senere hvis du fremdeles vil ha den som ligger nært dere? Du jobber jo her uansett, og er ikke såååå langt å kjøre? Vet at den barnehagen vi har er enestående flinke, og at de også har to dagmammaer knyttet til seg. Kanskje de har ledig plass? Kan spørre når jeg henter Erlend i dag hvis du vil? Om hvilke muligheter du har tenker jeg...
Gjest Skrevet 26. november 2007 #12 Skrevet 26. november 2007 Vil ha han inn i en barnehage som han skal være i til han begynner på skolen, syns det er viktig at det blir stabilt. Mistet jo dagmamma nå, og vil ikke bytte frem og tilbake, blir forvirrende for han.... Han hadde hatt såååå godt av barnehageplass nå snart! Får trøste oss med at vi står aller øverst på listen da
Kittekatt Skrevet 8. desember 2007 #13 Skrevet 8. desember 2007 Hei. Kan du ikke prøve å søke på studentbarnehagen. En stabil og god plass for barnet ditt. Man kan bytte barnehageplass når det nærmer seg skolealder. Er student selv, og bruker den barnehagen til jenta mi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå