Gå til innhold

Ble ingen barnehageplass likevel da :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Før helgen snakket jeg med den barnehagen som vi vil ha inn Teodor i, og fikk vite at det stod mellom Teodor og en jente. Alt var så positivt...

Så idag fikk jeg vite at jenta fikk plassen.... Er bare så skuffet.... Satt meg bare ned og gråt.... Hadde så store forhåpninger....! Er vel bare å vente... Men vi er helt uten barnepass... Stor mangel på dagmamma og barnehageplasser her vi bor.... *sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff, så kjipt!! ikke mist motet :)

Skrevet

Men kan ikke du bli dagmamma da, ha et par barn til og passe, så tjener du litt penger. Så kan du søke igjen til høsten. Alt ordner seg sikkert

Skrevet

Har du prøvd å søke i en Steinerbarnehage?

Skrevet

huff da.. sliter med samme problemet.. søkte på barnehageplass for 3 mnd siden. har enda ikke fått barnehageplass,og må ut i jobb igjen nå i des. så du kan si at vi sliter litt her.. fullt overalt i barnehager og hos dagmammaer..

Skrevet

huff da, såå kjipt!!!

Du får flytte til vestby - her er det full dekning!!!

Skrevet

Så kjipt =\

 

Trodde det var full barnehagedekning "hjemme" jeg, men er som du sier, man må vel bare vente og se...

Ellers så er det full barnehagedekning i kommunen jeg bor i ;) Dere kan jo komme hit =P

Lykke til iallefall :)

 

Skrevet

Finnes ingen Steinerbarnehage her jeg bor, som er et lite sted i Trøndelag. Driver å sjekker ut alle muligheter. Vi står i det minste øverst på ventelista da, i den barnehagen vi virkelig vil ha. Småbarnsavdeling, 5 min unna her vi bor :) Beliggenhet ved skogen :)

 

Jeg er i jobb og student, så jeg blir nok ingen dagmamma nei ;)

Skrevet

Starte egen familiebhg? Er det ikke flere som har barn paa venteliste + noen som vil jobbe som assistent i omraadet da? Kommunen er sikkert interessert i aa hjelpe til med aa starte opp noe dersom det ikke er full dekning enda.

Skrevet

Nå har jeg ingen bakgrunn som tilsier at jeg skal kunne starte barnehage selv, og all respekt til de som jobber i barnehage! Men jeg hadde ikke klart det! ;)

Her i kommunen vår er det tydeligvis helt annerledes enn f.eks Oslo-området når det gjelder barnehagedekning. Har ringt den snille mannen ansvarlig i kommunen, men han er helt oppgitt selv han. Må bare vente...

Skrevet

Hva med å få ham inn i en barnehage her i byen da?

Evt bytte senere hvis du fremdeles vil ha den som ligger nært dere?

Du jobber jo her uansett, og er ikke såååå langt å kjøre?

 

Vet at den barnehagen vi har er enestående flinke, og at de også har to dagmammaer knyttet til seg. Kanskje de har ledig plass?

Kan spørre når jeg henter Erlend i dag hvis du vil? Om hvilke muligheter du har tenker jeg...

Skrevet

Vil ha han inn i en barnehage som han skal være i til han begynner på skolen, syns det er viktig at det blir stabilt. Mistet jo dagmamma nå, og vil ikke bytte frem og tilbake, blir forvirrende for han.... Han hadde hatt såååå godt av barnehageplass nå snart! Får trøste oss med at vi står aller øverst på listen da :)

  • 2 uker senere...
Skrevet

Hei. Kan du ikke prøve å søke på studentbarnehagen. En stabil og god plass for barnet ditt. Man kan bytte barnehageplass når det nærmer seg skolealder. Er student selv, og bruker den barnehagen til jenta mi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...