Gå til innhold

Har jeg gjort det riktig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt el-tester fra billigtester.dk type strimmel, men jeg skulle virkelig hatt el rett før helgen/i helgen. Fikk opp to streker fra torsdag, men den ble aldri like sterk eller sterkere enn teststreken.. (eller hva det nå heter..) Har jeg da IKKE hatt el, eller funker ikke de testene så godt som digitale?? Noen innspill? Jeg fikk forresten mensen 7.november sist..

Noen med samme resultater??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Har slike erfaringer jeg og. Vanskelig å tyde, derfor bruker jeg kun digitale nå. Da er det ingen tvil og jeg slipper å tyde og analysere:-)

Skrevet

Takk for svar Nemo78. Da skal jeg tusle ut å kjøpe en digital en tror jeg.. Like greit, for jeg blir ikke klok på de strimlene.. Er de ok de man får kjøpt på apoteket eller?

Hvor lenge har du vært prøver? Barn fra før?

Skrevet

Jeg bruker clear blue digital. Er veldig fornøyd med de. Får kjøpt de på nettet også. Litt billigere der enn på apoteket.

Jeg sluttet på pillen i desember i fjord og ble gravid i 3 pp, men mistet desverre i uke 10. Etter det har det ikke klaffetog jeg begynner å bli litt småstresset. Har IKM i morgen og krysser fingrene for at TR holder seg langt borte. Hva med deg? Prøvd lenge? Har forresten ingen barn fra før.

Skrevet

Huff da, så trist at du mistet, men det er vel naturens vei å fortelle at ting ikke var som de skulle...

Skjønner at du begynner å bli stresset da ja.. TR holder seg unna denne gangen, vi krysser fingre OG tær for det..

Kun 2pp nå, så er ikke veldig stresset enda, men litt blir man vel uansett. Har en jente fra før som akkurat er 13 mnd.. (hun kom til ved et "uhell", og da tror man vel kanskje at det skjer like fort neste gang.. ) Men planlegger man, er det litt mer stress med i bildet.. Jeg håper jo at jeg alt er gravid, og at jeg ikke trenger holde på med dette lenge, men det er jo bare ønsketenkning..

Skrevet

Lettere sakt enn gjort å stresse ned ja og jeg tror mann blir stresset uansett hvor lenge en har prøvd. Prøver å ikke tenke så mye på det, men det er lettere sakt enn gjort. Men men... håper på det beste.

Skrevet

Ja det er vel så, men jeg tror nok stresset ligger litt lenger "inn" om man har vært prøver lengre.. Jeg er vel mer SPENTstresset, mens andre som sliter over lengre perioder bekymrer seg mer, noe jeg har full forståelse for.. Men det er ikke uten grunn at MANGE som har fått adopsjonspapirene i orden, plutselig blir gravide.. Tankene forsvinner ut av hodet, og da slapper hele systemet av.. Sprøtt at det er sånn egentlig siden det vi er satt til jorden for å gjøre, er å føre slekta videre.. Nei nå ble jeg filosofisk her.. he he

Skrevet

Hehe...

Ei venninne av meg prøvde i 5 år uten hell. Fikk time på barnløsheten, men rakk aldri dra dit da hun ble gravid selv, så det er nok noe i det du sier ja:-)

Når har du IKM nå?

Skrevet

Ja ikke sant? Det skjer når man minst aner det..

Altfor lenge til IKM.. 9.desember.. pluss at jeg skal ha eksamen like etterpå,noe som ikke er et godt sjakktrekk. Klarer ikke konse på lesing i det hele tatt om dagen. Når skal du teste igjen??

Skrevet

Om jeg ikke har fått TR innen torsdag blir det sikkert så jeg tar en test.

Hvilken eksamen skal du ha? Hva studerer du?

Skrevet

Grunnfag medisin.. Bare fordi jeg synes det er interessant. Jobber ellers i barnehage. Du da??

Skal tenke hardt på deg på torsdag!! Spennende!!

Skrevet

Jeg og jobber i barnehage. Er førskolelærer og jobber som pedagogisk leder på småbarn. Trives kjempegodt med det. Synes det er veldig givende å være sammen med barn. Eneste minuset er at jeg har en rygg som plutselig gjør seg litt vrien. Noe som kommer og går.

Skrevet

hei dere to ville bare si at det er tilbud på CB digitale eggløsningstester på billige-tester.no. Jeg bestilte 7 stk for 199 kroner i dag. Synes ikke det er så galt for å slippe alt dette stresset med tolking av streker...

Skrevet

Ingen formell utdannelse på meg, men kanskje jeg tar førskolelærer etterhvert..

Kjedelig med ryggen da, kjenner til det da mannen min sliter med det..

Jeg hadde fryktelig bekkenløsning ved graviditeten min, og var sykemeldt fra jeg var 3 mnd på vei. KJEDELIG, men klarte ikke annet..

Hvor er du fra, og hvor gammel er du? (vet at man ikke skal spørre om slikt, men... he he..) Jeg er 32 år og bor i Oslo.

Skrevet

Jeg er 29 og bor i trøndelag. Skikkelig kjipt med vond rygg ja. Er snedige greier da. Det kommer som lyn fra klar himmel og er ofte over igjen på et par dager. Går som en krok:-) Ser veldig smart ut..

Skrevet

Det høres ut som om du ser veldig smart ut da ja.. =0)

Mannen min også, blir helt stiv som en stokk, ser ut som om han har en et kosteskaft tredd opp i.... hi hi, nei fy nå var jeg slem..

Men nå må jeg lage middag til familien min jeg.. Men lykke lykke til på torsdag om ikke vi "prates" før det.. Har du noen symptomer forresten?? Alltid spennende å høre..

Ha en strålende kveld!!!

Tjo`bing..

Skrevet

Dårlig med symptomer ja desverre, så TR kommer vel i morgen tenker jeg..

Legger deg til i vennelista mi jeg, så kan vi kanskje holde litt kontakt:-)

Skrevet

Du har ikke en profil så jeg fikk ikke lagt deg til som venn...

Skrevet

Jeg har laget profil, og lagt deg til.. Har du det bra idag? Vi kosa igår, og forhåpentligvis var det den dagen da egget løsnet.. Det var iallefall sånn det føltes.. Jeg krysser fingre og tær for at det gikk greit nå!! TVILSOMT, men men....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...