♥ Snøblomst ♥ Skrevet 26. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 26. november 2007 Kan han spise fiskekaker til middag?
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 det vet jeg ikke.. men når lillegutt er ugrei i magen pleier det å hjelpe med sviskesaft/pure og blåbærpure:)
Eve Dallas Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 Tørre kjeks er bra, eller er blåbærsaft, kamille te, bringebærblad te, havregrøt med kanel, raspet eple som du lar bli brunt(gjerne i grøt). Sikkert noe mer, men kommer ikke på det i farten.
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 gi han en banan, det binder magen )
Gjest Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Hvis det er langvarig, så har jeg stort sett fått som råd å holde de unna melkeprodukter i en periode. Men kan ikke se noen grunn til at ikke fiskekaker til middag skulle gå bra. God bedring!:-)
Zalinamor_Isabelle_og_Robin Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 tørre kjeks, blåbær og banan! jeg tror du skal være forsiktik med mat som inneholder melk da man har diare.. for det inneholder syre
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 26. november 2007 #8 Skrevet 26. november 2007 Vi ble anbefalt salt potetgull vi.. evnt skruer... Det er salt, og binder væska han får i seg... Dessuten blir man tørst av salt, og drikker mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå