Gå til innhold

Litt ny på dette jeg,men hvordan ta tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på kontroll i dag morres og legen min sa at om jeg skulle få sammen trekkninger så ta tiden,følte meg litt dum så jeg turte ikke spørre om hvordan jeg skulle gjøre det,men noen som kan fortelle meg?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer på dette jeg også. Må det være så nøyaktig at man må sitte med stoppeklokke eller? :)

Skrevet

Du tar tiden en sammentrekning varer, og hvor lenge det er opphold i mellom hver før neste starter igjen... :)

Skjønte du? Hehe, vet hva jeg sku forklare, men ikke sikkert jeg fikk det ut riktig... :P

Når jeg bestemte meg for å reise inn til sykehuset for å føde sist, varte de ca 1 min, og begynte med 5 min mellomrom..

Altså f.eks 10.00-Rie starter, 10.01-Rie slutter, 10.05-Rie starter osv.... Noen ganger var det bare 2 min mellom hver rie...

Skrevet

Hehe nei ikke stoppeklokke, men poenget er å se om de kommer regelmessig, og om de varer ca like lenge.. :)

Får ikke tatt tiden når du driver med rier, da har man litt andre ting å tenke på.. Jeg kommanderte mannen min til å følge med på klokka!! Ble flink etterhvert han:)

Skrevet

Oki,skjønte deg jeg:) Tusen takk,men er vel ikke sååå farlig om man mister ett sekund el noe,må være rimelig kjapp på handa og ha klokke i nærheten:)

Skrevet

Nei om du mister et sekund el no gjør ingenting;) Hvis du har tlf med deg, så kan du bare ta en titt på den sånn ca, og notere ned kl.slett og varighet.. Jeg måtte notere sist for å få oversikt når jeg ikke hadde rier... Hehe klarte ikke å sitte å regne ut hvor mange jeg hadde i timen når det pågikk liksom... :P

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...