Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ta 1årsbilder av poden. Har av storebror da han var 13 mnd. Ville ha samme aldern. Først var vi trege og så gikk han på snørra i bhg, og hadde "kjøttkake" på leppe og nese lenge. (minste er 15 mnd nå)

 

Ville ta hos familiefotografen, men der er fullt ut året. De forandrer seg så fort så vil gjerne ta nå. Der tar de 1500,- time med taging, cd med rundt 100 bilder på.

 

Vil helst ha en cd med bildene, og vil helst ikke betale så mye:) Hvor og hva og hvem?Bor på Romeriket.

 

Eller er det noen fotografer her som vil skvise inn en 30 min på oss? :D Trenger i grunn ikke så mange bilder, men vil ha gutta siden av hverandre på veggen-jevngamle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil også vite dette:D

Skrevet

dytter.

hei Jeg husker BÅLLE 84 hm hvor gammel er den lille?

Skrevet

Har sett ei på skravle som reklamerer for seg selv i blant... Hun er hobby-fotograf, så hun tar billige bilder for å trene... Hun har og hjemmeside. Holder til på Romerike et sted, mener jeg.

 

Husker selvfølgelig ikke hva hun heter, men forsøk å rop der inne noen ganger! :o)

Skrevet

hun ble født i april 06:D

Skrevet

Betalte 2500 med cd hos Studio Oscar. Knallflinke.

 

Da poden var liten var vi hos Atelier Herman på Strømmen. Også knallfornøyd.

 

De er også knallflinke på Jessheim. Tærud......

 

Kan også anbefale fotograf Grinna på Mysen. Han er nok den billigste av de. tror det var 1500 uten CD naboene betalte.

Skrevet

ja, familiefotografen. no er et hjemmestudio i Lørenskog eller noe slikt. ....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...