vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Vi bor på et byggefelt! Er en del barn her... Er en person som aldri har tatt lappen, men som kjører rundt som en verdens mester! Vet han er tatt av politiet minst en gang... Hva gjør man med sånnt???
☆Anonymia☆ Skrevet 26. november 2007 #2 Skrevet 26. november 2007 huff....ervel ikke så mye å gjøre med...si til han at han burde slutte med det ellers går du til politiet ?
3skatter Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 enig med kine. gi han en advarsel neste gang ringer du politiet. vi har en alkoholiker som nabo og her er mange naboer enig om at kjører han i fylla så ringer vi politiet. sikkerheten til barna først.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 har en bror som kjører uten lappen, og det er fint lite å gjøre med faktisk tro emg. han har blitt stoppet av politiet ørten ganger og fått like mange bøter, men det stopper han DESVERRE ikke fra å kjøre.. han har nå t.o.m fått dama si til å kjøpe bil sammen med han :s men jeg ringer faktisk konsekvent til polititet når jeg ser han kjører, har i tillegg sagt det til han også..
3stk Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 Kan du ikke snakke med han?Si ifra at dere kommer til ¨å anmelde han neste gang du ser han er ute å kjører.
farmer Skrevet 26. november 2007 #6 Skrevet 26. november 2007 Helt enig - ring politiet. Han trenger jo ikke vite at det er deg som gjør det.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 får du ikke nok hjelp av poltiet, så har du jo alltids lokalavisa. ta med deg naboer og gå til avisa. Da får han masse uønsket oppmerksomhet i hvertfall. Men vi får heller håpe at han slutter med det tullet og at poltiet gjør noe med det:)
___ Skrevet 26. november 2007 #8 Skrevet 26. november 2007 Kjenner en jeg også. Han satt til og med i kommunestyret. Skummelt.
3stk Skrevet 26. november 2007 #9 Skrevet 26. november 2007 Lurer på om jeg vet hvem du mener vinterkyss.Har hatt familie oppa der du bor + at jeg kjenner noen som bor på det feltet du bor på(hvis du ikke har flytta da)Er han gammel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå