Gjest Skrevet 26. november 2007 #1 Skrevet 26. november 2007 Jeg har vært syk gang på gang siden Mi startet i august. Nå er jeg syk igjen,hun også... håper det blir bedre snart :-( syte syte...
rosa og en blå Skrevet 26. november 2007 #3 Skrevet 26. november 2007 nix.... men eg er ganske så herdet.. jobber selv i barnehage og i samme som hun begynte i.. Nå er jeg hjemme med en lillebror.. (og han er mye syk)
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 26. november 2007 #4 Skrevet 26. november 2007 er mer forkjøla nå enn før vi fikk han, men ikke noe særlig omgangssyke har vi hatt da. guttungen hadde det i fjor sommer uten at vi ble smittet, og jeg og gubben hadde det i sept i år uten at guttungen fikk det.
Gjest Skrevet 26. november 2007 #5 Skrevet 26. november 2007 JAAAAAAAAAAA!!! mini hadde dobbel ørebetennelse for 2 uker siden, var frisk i 4 dager og nå har vi begge fått omgangssyke, og i dag ser det i tillegg ut til at hun får sti/infeksjon på øyet, så da får jeg vel det og :S og nå som jeg allerede har avlyst en eksamen, så ender det vel med at jeg må avlyse de siste to også .. USJ! syte syte, men god bedring til dere
alvis Skrevet 26. november 2007 #7 Skrevet 26. november 2007 Jeg var så syk, så syk hele høsten da gutten min begynte i barnehagen. Hadde mer fravær fra jobben på de 5 mnd enn jeg hatt på 10 år tilsammen. Men etter jul kom det seg heldigvis
våken_om_natta Skrevet 26. november 2007 #8 Skrevet 26. november 2007 Nei, hverken vi eller han selv har blitt syke. Han har gått der i et år nå, men det er en liten barnehage da. Det har nok litt å si!
futte (tm) Skrevet 26. november 2007 #9 Skrevet 26. november 2007 Ja! Brukte opp alle sykt barn-dagene og alle egenmeldingene mine på et halv år! Har aldri vært så mye syk før! (Er vanligvis borte 1 dag i året).
MamiMaribel Skrevet 26. november 2007 #10 Skrevet 26. november 2007 JA ! Jeg var sammenhengende syk i seks måneder, med bare noen ukers pause innimellom:-) Skikkelig plagsomt og slitsomt, så all min medlidenhet til deg! :-)
Augustspire<3 Skrevet 26. november 2007 #11 Skrevet 26. november 2007 JAAA!!! Men jeg begynte å jobbe i bhg samtidig som de begynte i bhg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå